“Expectations exceeded”, “the perfect platform”, “a total success” – those were just some of the statements from exhibitors at the first Beviale Moscow. From 6 to 8 October 2015, the new BrauBeviale offshoot in Moscow showed what it could do.

„Erwartungen übertroffen“, „die perfekte Plattform“, „ein voller Erfolg“ – so der Tenor der Aussteller der ersten Beviale Moscow. Der neue Ableger der BrauBeviale in Moskau zeigte vom 6. bis 8. Oktober 2015, was in ihm steckt.

Please read here about the impressions of exhibitors at Beviale Moscow 2015

Lesen Sie hier die Statements einiger Aussteller der Beviale Moscow 2015

Beviale Moscow will be held from 6 to 8 October. The new offshoot of BrauBeviale in Nuremberg, the world’s most important equipment show in the beverage industry this year, is offering a broad portfolio across the entire value-added chain of beverage production: from high-quality raw materials through to innovative technologies and perfectly-tailored logistics up to creative marketing ideas.

Vom 6. bis 8. Oktober findet die Beviale Moscow statt. Der neue Ableger der BrauBeviale in Nürnberg, dieses Jahr die weltweit wichtigste Messe für Investitionsgüter in der Getränkewirtschaft, bietet ein breites Portfolio entlang der gesamten Wertschöpfungskette der Getränkeproduktion: von hochwertigen Rohstoffen über innovative Technologien und passgenaue Logistik bis hin zu kreativen Marketing-Ideen.

Na sdorowje! That will be the message in early October in Moscow at the newly created Beviale Moscow from NürnbergMesse. The new offshoot of BrauBeviale in Nuremberg, the world’s most important trade fair for investment goods in the beverages industry this year, is concentrating on the Eastern European market and will be held for the first time from 6 to 8 October 2015 at the Crocus Expo Exhibition Centre in Moscow.

Na sdorowje! So klingt es Anfang Oktober in Moskau bei der neu ins Leben gerufenen Beviale Moscow der NürnbergMesse. Der neue Ableger der BrauBeviale in Nürnberg, dieses Jahr die weltweit wichtigste Messe für Investitionsgüter in der Getränkewirtschaft, konzentriert sich auf den osteuropäischen Markt und findet erstmals vom 6. bis 8. Oktober 2015 im Ausstellungszentrum Crocus Expo in Moskau statt.

In staging Beviale Moscow, NürnbergMesse is expanding its international portfolio of events in the beverage technology sector and strengthening its presence in the BRIC countries. The new offshoot of BrauBeviale in Nuremberg, the world’s most important trade fair for investment goods in the beverages industry this year, will be held for the first time in October 2015 in Moscow.

Die Expansion auf den russischen Messemarkt ist aus Sicht der CEOs der NürnbergMesse Group, Dr. Roland Fleck und Peter Ottmann, trotz der aktuellen politischen Lage ein wichtiger Schritt: „Russland ist als eines der BRIC-Länder nach wie vor ein interessanter Markt, der uns mittel- und langfristig Wachstumschancen eröffnet. Deshalb wollen wir uns hier erfolgreich positionieren.“